התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור

מצלמות אבטחה הן פתרון נוח ויעיל לאבטחת הבית או העסק. בין סוגי מצלמות האבטחה הנפוצות נמצאות מצלמות האבטחה במעגל סגור.

אז מהן מצלמות אבטחה במעגל סגור? כיצד מתבצעת התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור? כל התשובות והמידע החשוב בנושא, במאמר שלפניכם.

 

מצלמות האבטחה ופתרונות האבטחה המתקדמים

הרגשת הביטחון היא חלק מהותי ביכולת שלנו לתפקד באופן שגרתי ובהתאם לכך, הצורך בפתרונות אבטחה מתקדמים ויעילים, לבית או לעסק, הפך לצורך מהותי וחשוב בקרב אנשים רבים.

בין פתרונות האבטחה המתקדמים והיעילים שקיימים כיום, ניתן למצוא את מצלמות האבטחה, המאפשרות שליטה, פיקוח ובקרה מקרוב על המתרחש באתר הספציפי אותו אנו מעוניינים לצלם.

מלבד תפקידן הפונקציונאלי, למצלמות האבטחה קיימת גם השפעה הרתעתית על אותם גורמים זדוניים, שכן די בנוכחותן של מצלמת האבטחה (לעיתים גם אם אינה עובדת, כמו במקרים של מצלמת אבטחה דמה), בכדי לעורר את חששם של אותם גורמים אינם מורשים להיכנס אל האתר המיועד.

 

מהן מצלמות אבטחה במעגל סגור?

מצלמות אבטחה במעגל סגור הן מצלמות המשדרות באופן רציף אל מקום ספציפי שהוגדר מראש (טלוויזיה, מחשב וכדומה).

כאשר המונח "מעגל סגור" מתאר את עצם העובדה כי מצלמות אלו משדרות רק את מה שהן מצלמות (ולא ערוצים אחרים לדוגמה).

יחד עם זאת, המצלמות הדיגיטליות המתקדמות של ימינו כבר מזמן אינן משדרות רק אל יעד ספציפי ומוגדר מראש, שכן הן מבוססות על חיבור אינטרנטי.

דבר המאפשר למצלמות לשדר למספר אתרים בו זמנית, מה שכבר הופך את המערכת לפתוחה ועדיין, המונח מצלמות אבטחה במעגל סגור נשאר כפי שהורגלנו אליו במשך השנים.

 

מהם המרכיבים העיקריים במערכת מצלמות במעגל סגור?

מלבד המצלמות עצמן, מערכת המצלמות במעגל סגור כוללת מספר מרכיבים עיקריים וביניהם:

מכשיר הקלטה

בין אם מדובר במצלמות אבטחה אנלוגיות ובין אם במצלמות אבטחה דיגיטליות, צילומי האבטחה המגיעים מהמצלמות הללו נשמרות על גבי מכשיר הקלטה, השומר על צילומי האבטחה למשך תקופה של כ – שבועיים.

 

ספק כח

מצלמות אבטחה במעגל סגור צורכות מתח חשמל נמוך מהמתח הקיים בשקעים הביתיים שלנו ובהתאם לכך, יש להתקין ספק כח / שנאי ייעודי, שיעביר למערכת מצלמות האבטחה את המתח המתאים לה.

 

כבלים וחיבורים

את מצלמות האבטחה יש להתקין ולחבר באמצעות התשתית המתאימה לכל סוג של מצלמה ובנוסף, נדרשים כבלים וחיבורים מיוחדים לצפייה בזמן אמת בצילומי האבטחה.

 

התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור

התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור היא עניין למקצוענים ומתקינים מומחים – טכנאי מתח נמוך. התקנת מצלמות האבטחה עם טכנאי מקצועי ומנוסה בתחום, תבטיח לכם ראש שקט ובטוח בכל הנוגע לתפקודן התקין של המצלמות, מה עוד, שפעמים רבות התקנת טכנאי מקצועי מהווה תנאי בסיס במסגרת האחריות הניתנת על מערכת מצלמות האבטחה.

 

כיצד מתקינים מצלמות אבטחה במעגל סגור?

לפני שניגע בשלבי ההתקנה עצמם של מערכת מצלמות האבטחה, חשוב יהיה להיערך להתקנת מערכת מצלמות האבטחה בהתאם ולהגדיר מהם הצרכים והמטרות שלנו, באופן שייקל עלינו להבין באילו נקודות מרכזיות נהיה מעוניינים להציב את המצלמות.

את מערכת מצלמות האבטחה במעגל סגור ניתן להתקין באמצעות אחת משתי השיטות הבאות:

התקנה חיצונית

בשיטת התקנה זו כל מערכת החיבורים של מערכת המצלמות תעבור מחוץ לקיר ובתוך תעלות פלסטיק לבנות.

 

התקנה פנימית

שיטת התקנה זו נחשבת לעמוקה ויסודית יותר, אך תוצאותיה הרבה יותר אסתטיות, כאשר מערכת החיבורים של מצלמות האבטחה עוברת מתחת לקיר ובאמצעות חציבת תעלה ייעודית.

 

אילו פונקציות נוספות ניתן להוסיף למצלמות האבטחה במעגל סגור?

העידן הטכנולוגי המתקדם בו אנחנו חיים, לא דילג על עולם מצלמות האבטחה, כאשר ניתן למצוא כיום מגוון תוספות ופונקציות דיגיטליות מתקדמות למצלמות האבטחה, באופן ההופך אותן לאיכותיות ויעילות במיוחד.

כך, בין הפונקציות הדיגיטליות המתקדמות שניתן להוסיף למצלמות האבטחה במעגל סגור נמצאות:

רזולוציה

איכות התמונה מעידה בסופו של דבר על איכותה ויעילותה של מצלמת האבטחה ובהתאם לכך, ניתן יהיה  לרכוש מצלמות אבטחה המצלמות ברזולוציה גבוהה במיוחד, היוצרת תמונה ברורה וממוקדת.

 

ראיית לילה

יכולת צילום מיטבי בשעות הלילה מעניקה למצלמת האבטחה יתרון ברור ואפקטיביות רבה.

 

מיקרופונים

מלבד התמונה, ניתן להוסיף למצלמות האבטחה גם מיקרופונים, המאפשרים לשמור את המתרחש במקביל לצילום התמונות.

 

קליק מערכות אבטחה – הכתובת שלכם לכל פתרונות האבטחה והמיגון

במידה ואתם מחפשים מצלמות אבטחה במעגל סגור או פתרונות אבטחה מתקדמים אחרים, אתם מוזמנים לפנות לחברת קליק מערכות אבטחה וליהנות משירות מקצועי, פתרונות מיגון חדשניים ומתקדמים ושירותי התקנה מקצועיים ומדויקים.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים