התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות

מצלמות אבטחה חיצוניות נועדו להעביר מסר ברור ומרתיע לגנבים ופורצים – האתר אליו אתם עומדים להיכנס, הינו מאובטח, מצולם ומוקלט.

החשיבות הרבה של מצלמות אבטחה חיצוניות והשימוש הנפוץ בהן, הביא לכך שניתן למצוא מספר דגמים וסוגים של מצלמות כאלה.

זה הזמן לעשות סדר בנושא התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות

 

התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות – למה זה חשוב?

למצלמות אבטחה יש תפקיד ברור למדי, צילום השטח המיועד והגברת תחושת הביטחון והמוגנות של בעלי האתר.

בנוסף על כך, כאשר מדובר במצלמות אבטחה חיצוניות, נראה שהן מצליחות להשיג מטרה נוספת, חשובה לא פחות, והיא – הרתעת אותם גורמים זדוניים מלהיכנס בלא רשות לאתר המיועד.

כאשר אותם גורמים זדוניים, גנבים, פורצים או כל אדם אחר, רואים את מצלמות האבטחה החיצוניות, הרי שהסיכוי שהם ינסו לבצע את זממם פוחת באופן משמעותי, שכן הם יודעים שהאתר מאובטח, מצולם ומוקלט, דבר העשוי להקל על זיהוים ותפיסתם בקלות ובמהירות.

 

מתי משתמשים במצלמות אבטחה חיצוניות?

המציאות הביטחונית המורכבת בה אנחנו חיים, הביא לכך שהצורך בהרתעה והגברת תחושת הביטחון והמוגנות הפך להיות בעל חשיבות רבה ובהתאם לכך, הביקוש והשימוש בהתקנת מצלמות אבטחה חיצוניות הפך להיות נפוץ ופופולארי ביותר ובמיוחד באתרים הבאים:

מוסדות פרטיים / ציבוריים

אחד המאפיינים הבולטים של מוסדות ציבוריים / פרטיים, הוא כמות האנשים הנמצאת בהם, באופן ההופך אותם למוקד משיכה אטרקטיבי למפגעים וגורמים זדוניים אחרים.

מבני מגורים

בתים פרטיים ו/או בנייני מגורים משותפים הם יעד פופולארי עבור גנבים ופורצים, כאשר באמצעות מצלמות אבטחה חיצוניות ניתן ליצור את ההרתעה המבוקשת ולצמצם את היקף התופעה.

עסקים

בנייני משרדים, חממות ושטחים חקלאים סובלים אף הם ממכת פריצות וגניבות ובאמצעות מצלמות אבטחה חיצוניות ניתן להגביר את תחושת הביטחון והמוגנות באתרים אלו.

 

אילו סוגי מצלמות אבטחה ניתן למצוא כיום?

בעקבות הביקוש הרב והתפתחות הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מצלמות אבטחה חיצוניות, הנבדלות אחת מהשנייה במגוון פרמטרים, תכונות ומאפיינים.

בין סוגי מצלמות האבטחה העיקריות ניתן למצוא:

מצלמות אבטחה אנלוגיות

מצלמות אבטחה אנלוגיות פועלות באמצעות כבל תקשורת ישיר, כאשר התקנת המצלמות הללו דורשת חיבור של כל המצלמות למכשיר ההקלטה.

מצלמות אלו נחשבות לוותיקות בתחום, כשהן יכולות לספק תמונות באיכות HD.

מצלמות אבטחה דיגיטליות

מצלמות אבטחה דיגיטליות, המוכרות גם בשמן מצלמות IP, הן מצלמות מתקדמות מהדור החדש, הפועלות באמצעות תשתית של כבלי רשת ובעלות אפשרות לזיהוי פנים ותנועה.

מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות

מצלמות אבטחה אלחוטיות הן מצלמות אבטחה פופולאריות ביותר וזאת בעיקר הודות לאופן ההתקנה שלהן, הנעשה ללא חיווט של כבלים וחוטי חשמל.

מצלמות אלו עובדות באמצעות חיבור מאובטח לרשת האינטרנט ומאפשרות צפייה בכל זמן נתון מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלכם, דרך אפליקציה ייעודית.

 

מצלמות אבטחה חיצוניות – כדאי לדעת

מצלמות אבטחה חיצוניות כוללות מגוון סוגים ודגמים, כמו לדוגמה – מצלמות אבטחה כיפה, מצלמות אבטחה צינור ועוד.

מצלמות אלו אמנם נבדלות אחת מהשנייה במגוון היבטים, אך המשותף לכולן הוא קיומו של כרטיס זיכרון, על גביו מוקלטים כלל צילומי האבטחה.

היות ומדובר במצלמות אבטחה חיצוניות, מומלץ יהיה לוודא כי מצלמת האבטחה שלכם אינה בעלת כרטיס זיכרון נשלף, המאפשר גישה נוחה לפורץ, אלא כרטיס זיכרון שנמצא במקום בטוח ומוגן.

 

מה המחיר של מצלמות אבטחה חיצוניות?

את המחיר של מצלמות אבטחה חיצוניות ניתן לחלק לשני מרכיבים עיקריים:

עלות מצלמות האבטחה

ככלל, מחיר של מצלמת אבטחה חיצונית סטנדרטית הוא כמה מאות שקלים, כאשר מחיר מצלמות האבטחה נקבע בהתאם לסוג המצלמה שבחרתם.

כאשר ככל ומדובר במצלמה איכותית יותר, הרי שמחירה יעלה בהתאם.

עלות ההתקנה

את מצלמות האבטחה החיצוניות מומלץ להתקין עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, כאשר מחיר ההתקנה תלוי אף הוא במספר פרמטרים, דוגמת סוג מצלמות האבטחה, כמות המצלמות, שיטת ההתקנה, תוואי השטח ועוד.

 

כיצד בוחרים מצלמות אבטחה חיצוניות?

בחירת מצלמות אבטחה חיצוניות צריכה להיות בהתאם לצרכים והמטרות שלכם ולאור המבחר הרב, מומלץ יהיה להתייעץ עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תלווה אתכם החל משלב בחירת מצלמות האבטחה המתאימות ביותר ועד להתקנתן בשטח.

 

מצלמות אבטחה חיצוניות רוכשים בקליק מערכות אבטחה

כפי שניתן להבין, בחירת מצלמות אבטחה חיצוניות היא משימה הדורשת מקצועיות ומומחיות רבה ובכדי לבצע את הבחירה המתאימה ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל קליק מערכות אבטחה וליהנות ממצלמות האבטחה החיצוניות החדשניות והמתקדמות ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה חיצוניות השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים