התקנת מצלמות אבטחה כיפה

מצלמות אבטחה הן בין פתרונות האבטחה והמיגון המתקדמים שקיימים כיום, כאשר השימוש בהן הולך ונהיה פופולארי יותר ויותר.

בין סוגי מצלמות האבטחה הפופולאריות במיוחד נמצאת מצלמת אבטחה כיפה. הנה לפניכם כל מה שכדאי וחשוב לדעת בנושא.

 

מצלמות אבטחה – למה הן משמשות?

פתרונות אבטחה מתקדמים היו תמיד מצרך מבוקש, כאשר עם התקדמות העולם הטכנולוגי בו אנחנו חיים, מצלמות האבטחה תופסות חלק ניכר ומשמעותי מעולם פתרונות האבטחה המתקדמים והיעילים.

לצד תפקידן הפונקציונאלי בשמירה והבטחת תחושת הביטחון והמוגנות שלנו מפני פורצים, גנבים ושאר נזקים, מצלמות האבטחה השונות יכולות לסייע לנו בפיקוח ובקרה על הנעשה באתר מסוים, פרמטר ההופך למהותי במיוחד כשמדובר במוסדות ואתרים הומי אדם.

 

היכן מתקינים מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה מהוות פתרון אבטחה נוח ויעיל במיוחד, כך שניתן למנות מספר מקומות ואתרים עיקריים בהם השימוש במצלמות אבטחה הפך להיות נפוץ במיוחד:

מצלמות אבטחה לבתי מגורים

אחד מהשימושים העיקריים והבולטים של מצלמות האבטחה הוא בבתי מגורים, הן בתים פרטים והן בנייני דירות, כאשר באמצעות מצלמות האבטחה ניתן לכסות את אותן נקודות כניסה ויציאה באופן יעיל ונוח.

 

מצלמות אבטחה למוסדות

במוסדות ציבוריים וכן במוסדות פרטיים, קיימת תנועה ערה של אנשים, כאשר אחת הדרכים לפקח ולשלוט על הנעשה במתחם, כמו גם להבטיח את שלומם וביטחונם של המבקרים במוסד, היא באמצעות התקנת מצלמות אבטחה.

 

מצלמות אבטחה לחממות ובתי אריזה

חממות ובתי אריזה הפכו להיות בשנים האחרונות מוקד משיכה לגנבים ופורצים, כאשר היקף הגניבות הממוצע עומד על עשרות אלפי שקלים מידי שנה.

כך, התקנת מצלמות אבטחה באתרים אלו, מסייעת להפחית בצורה משמעותית את היקף התופעה, כשהן מספקות מעקב צמוד ואף יוצרות הרתעה.

 

מהי מצלמת כיפה?

עולם מצלמות האבטחה כולל תחתיו מגוון סוגים ודגמים שונים של מצלמות אבטחה, הנבדלות אחת מהשנייה בתכונות, מאפיינים וצורת המצלמה.

אחת מהצורות הנפוצות של מצלמות האבטחה היא מצלמת כיפה, הנקראת כך על שם צורתה המעוגלת.

אחד היתרונות הבולטים של מצלמת אבטחה בצורת כיפה הוא המעטפת הכהה של המצלמה, המקשה על הגנבים והפורצים לזהות את כיוון עדשת המצלמה, באופן היוצר הרתעה מקסימלית, עוד לפני ביצוע העבירה.

 

למה כדאי לרכוש מצלמת כיפה?

בבואנו לבחור מצלמת אבטחה מתאימה לבית או לעסק, סביר להניח כי ניתקל במבחר סוגים, דגמים וצבעים של מצלמות אבטחה, כאשר אחת המצלמות המומלצות מביניהן היא מצלמת האבטחה בצורת כיפה וזאת בעיקר הסיבות הבאות:

מבחר רחב

את מצלמות הכיפה ניתן למצוא במגוון דגמים, סגנונות וצבעים, כך שנוכל להתאים את מצלמת הכיפה המיועד לצרכים והמטרות שלנו בצורה מיטבית.

 

הרתעה מקסימלית

מצלמת אבטחה כיפה היא מצלמה גלויה לעין, כך שגנב או פורץ יחשבו פעמיים לפני שהם מתכננים לבצע את פעילותם.

בנוסף על היותה גלויה, הרי שצבעה הכהה של מעטפת המצלמה מקשה על זיהוי כיוון עדשת המצלמה והופך אותה ליעילה במיוחד.

 

מחיר נוח

מצלמות אבטחה מסוג כיפה נחשבות למצלמות אבטחה בעלות מחיר נוח וזול יחסית לעומת דגמים אחרים של מצלמות אבטחה.

 

מצלמות אבטחה כיפה – כדאי לדעת

האפקטיביות הרבה של מצלמות אבטחה כיפה, הביאה לכך שלא מעט אנשים רוכשים מצלמות אבטחה מדומות, מתוך הנחה כי רק עצם נוכחותן תרתיע את הגנבים והפורצים.

יחד עם זאת, לעיתים הגנבים והפורצים פועלים לשבירת מצלמת האבטחה (ולכן, מומלץ לרכוש מצלמת אבטחה מוגנת מפני ונדליזם) וכשהם יראו שמדובר במצלמת דמה, הם לא יהססו להמשיך בפעולתם.

אלמנט נוסף שכדאי לקחת בחשבון כאשר רוכשים מצלמת אבטחה מסוג כיפה הוא התחזוקה השוטפת של מצלמת האבטחה, הדורשת בין היתר ניקוי מפני לכלוך ואבק, שכן הצטברותם משפיעה על הפוקוס האוטומטי של המצלמה, כמו גם על האור האינפרא – אדום.

לכן, חשוב להקפיד על ניקוי תכוף של מצלמת הכיפה, הן מבפנים והן מבחוץ.

 

מהי מצלמת כיפה ממונעת?

למצלמת האבטחה מסוג כיפה קיימת גרסה משודרגת יותר – מצלמת כיפה ממונעת, המשדרת בזום אופטי גבוה ומעבירה תמונה ברזולוציה מעולה.

אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים של מצלמת זו הוא יכולת התנועה המהירה של המצלמה ובזווית של 360 מעלות.

 

מחפשים מצלמת כיפה? קליק מערכות אבטחה!

במידה ואתם מחפשים מצלמת אבטחה מסוג כיפה, לבית או לעסק, מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום – קליק מערכות אבטחה, אשר תעניק לכם שירות סיוע וליווי מקצועי החל משלב בחירת המצלמות המתאימות ועד להתקנתן בפועל.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה כיפה השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים