התקנת מצלמות אבטחה דיגיטליות

עולמות האבטחה והמיגון נדרשים לעמוד בקצב המסחרר של הטכנולוגיה המתפתחת, כאשר מצלמות האבטחה הדיגיטליות הן ללא ספק אחד הביטויים לכך.

אז מהן מצלמות האבטחה הדיגיטליות? ומהם היתרונות שלהם? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

ההתפתחות הטכנולוגית בעולמות האבטחה והמיגון

עולמות האבטחה והמיגון מספקים לנו פתרונות מתקדמים ויעילים שנועדו לשפר ולהבטיח את תחושות הביטחון והמוגנות שלנו, המקבלות משנה חשיבות לאור המציאות הביטחונית המורכבת בה אנחנו חיים בכלל ובהתמודדות מול תופעות דוגמת גניבה ופריצה בפרט.

אחד ההיבטים המהותיים בכל אותן פתרונות מיגון ואבטחה הוא ההיבט הטכנולוגי, המאפשר לאותם פתרונות אבטחה ומיגון להיות יעילים במיוחד ולהקל עלינו את ההתמודדות עם אותם איומים שונים.

כך, בין פתרונות האבטחה הטכנולוגיים המתקדמים הקיימים כיום, נמצאות מצלמות האבטחה הדיגיטליות.

 

מהן מצלמות אבטחה דיגיטליות?

מצלמות אבטחה דיגיטליות, המוכרות גם בשמן מצלמות אבטחה IP, הן מצלמות אבטחה המבוססות על תשתית כבלי רשת ומתחרות למערכת הקלטה מיוחדת או למחשב ייעודי, כאשר במצלמות אלו קיימת גם אפשרות לוותר על פונקציית ההקלטה ולצפות בזמן אמת במתרחש.

למצלמות אבטחה דיגיטליות קיימים מאפיינים דיגיטליים מתקדמים, הבאים לידי ביטוי באיכות תמונה חדה וברורה, במהירות שידור נתונים ובחיבור אלחוטי נוח ויעיל באמצעות חיבור WIFI.

חלק גדול מהמצלמות הדיגיטליות כולל מיקרופון מובנה, המאפשר מעקב ובקרה מיטבית על האתר המצולם.

 

מה ההבדל בין מצלמות אבטחה דיגיטליות למצלמות אבטחה אנלוגיות?

מצלמות האבטחה האנלוגיות הן מצלמות אבטחה וותיקות, המבוססות על תשתית קווית.

בהתאם לכך, ההבדלים המהותיים בין מצלמות האבטחה הדיגיטליות למצלמות האבטחה האנלוגיות נעוצים באיכות הצילום ובאופן החיבור למערכת ההקלטה, שני פרמטרים להם קיים יתרון בולט במצלמות האבטחה הדיגיטליות.

 

מהם היתרונות של מצלמות האבטחה הדיגיטליות?

להתקנת מצלמות אבטחה דיגיטליות קיימים מספר יתרונות בולטים, ההופכים את מצלמות האבטחה הדיגיטליות למוצר אבטחה יעיל, מתקדם ושימושי במיוחד.

בין היתרונות הבולטים של מצלמות האבטחה הדיגיטליות נמצאים:

איכות התמונה

במצלמות האבטחה הדיגיטליות איכות התמונה היא גבוהה במיוחד, נתון אותו מקובל לבחון בכמות הפיקסלים של התמונה, היכולים להגיע במצלמה דיגיטלית למיליוני פיקסלים, דבר המאפשר להתמקד בצורה מיטבית בנקודה ספציפית בתמונה מבלי לפגוע באיכותה.

כבילה והתקנה

אופן הכבילה וההתקנה של מצלמות האבטחה הדיגיטליות נחשב למהיר ונוח במיוחד, זאת הודות לאפשרות החיבור של כמה מצלמות למערכת ההקלטה באמצעות כבל אחד / חיבור אלחוטי.

מלבד הנוחות עצמה, לאפשרות זו קיים יתרון בולט כאשר נדרש להתקין כמה מצלמות בשטחים נרחבים.

פונקציות דיגיטליות מתקדמות

למצלמות האבטחה הדיגיטליות קיימות מספר פונקציות דיגיטליות מתקדמות, ההופכות את מצלמות האבטחה ליעילות במיוחד.

כך לדוגמה, בין הפונקציות הדיגיטליות המתקדמות שניתן למצוא במצלמות האבטחה הדיגיטליות נמצאים: חיישני תנועה, ראיית לילה, חיבור למצלמה מהסמארטפון ועוד.

 

מה המחיר של מצלמות אבטחה דיגיטליות?

מחירן של מצלמות האבטחה הדיגיטליות נחשב ליקר יותר לעומת מצלמות האבטחה האנלוגיות, כאשר הפערים יכולים להגיע עד ל – 30% – 40%.

יחד עם זאת, בשקלול המחיר הכללי של מצלמות האבטחה יש לקחת בחשבון גם את עלויות ההתקנה, ההופכות להיות זולות יותר במצלמות האבטחה הדיגיטליות.

 

מצלמות אבטחה דיגיטליות – למי הן מתאימות?

מצלמות אבטחה דיגיטליות הן מצלמות האבטחה המתקדמות ביותר הקיימות בשוק ובהתאם לכך, הביקוש שלהן גבוה במיוחד.

הפתרון המקיף והיעיל שמצלמות האבטחה מספקות, הופכות אותן לשימושיות בקרב מוסדות ציבור / מוסדות פרטיים, חממות, בתי אריזה, בתים פרטיים, בנייני דירות ומקומות נוספים המחפשים את פתרונות המיגון והאבטחה המתקדמים והיעילים ביותר.

 

כיצד בוחרים מצלמות אבטחה דיגיטליות?

עולם מצלמות האבטחה בכלל ומצלמות האבטחה הדיגיטליות בפרט, מספק לנו מגוון סוגים של מצלמות אבטחה דיגיטליות, בעלי תכונות ומאפיינים שונים ומגוונים, המשפיעים בין השאר גם על המחיר שלהן.

מלבד עניין המחיר, יש לבחור את מצלמות האבטחה הדיגיטליות בהתאם לצרכים והמטרות שלכם ובכדי לבצע את ההתאמה המיטבית, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תבחן אתכם את הסיכונים הקיימים, תוואי השטח ופרמטרים נוספים, שיעזרו לכם לבחור את מצלמות האבטחה המומלצות ביותר.

 

קליק מערכות אבטחה – פתרונות האבטחה המתקדמים ביותר

רכישת מצלמות אבטחה דיגיטליות דורשת מאיתנו הכנה מקדימה והתאמה מיטבית, כאשר פנייה אל קליק מערכות אבטחה תאפשר לכם להיעזר בצוות מקצועי ומנוסה ולמצוא את כלל פתרונות האבטחה החדשניים והמתקדמים ביותר בתחום, לרבות מצלמות אבטחה דיגיטליות לכל אתר ולכל מטרה.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה דיגיטליות השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים