התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף

שיטת הבנייה לגובה הפכה להיות שיטת הבנייה המועדפת והעיקרית בישראל, כשהיא מאפשרת למעשה ניצול מיטבי של השטח.

למגורים בבניין דירות משותף יכולים להיות יתרונות וחסרונות, כאשר אחד ההיבטים אליהם עלינו לתת את הדעת הוא אבטחת הבניין באופן מיטבי עם מצלמות אבטחה מתאימות.

 

חשיבות התקנת המצלמות בבניין משותף

משפחות רבות גרות בבנייני דירות משותפים, אשר בעקבות צמצום שטחי הבנייה, הפכו להיות צורת המגורים הנפוצה והעיקרית בישראל.

למגורים בבניין דירות משותף יכולים להיות יתרונות וחסרונות, אך אחד ההיבטים העיקריים אותם עלינו לקחת בחשבון הוא הבטחת תחושת הביטחון וההגנה לדיירי הבניין.

כיום, ניתן למצוא מגוון פתרונות אבטחה ומיגון לבנייני דירות משותפים, כאשר בין פתרונות האבטחה והמיגון הנפוצים והיעילים ביותר נמצאות מצלמות האבטחה, המאפשרות מעקב 24/7 אחר המתרחש בשטחים הציבוריים בבניין (לובי, חדר מדרגות, חניה וכדומה).

למעשה, מלבד תחושת הביטחון עצמה והיכולת לעקוב מקרוב אחר הנעשה בשטחים הציבוריים בבניין, עצם הנוכחות של מצלמות האבטחה בבניין כבר מרתיעות את הגנבים והפורצים מלהיכנס אל הבניין, כך שלמצלמות האבטחה קיימת גם השפעה מרתיעה ומונעת.

 

התקנת מצלמות אבטחה לבניין – ההיבט המשפטי

לצד החשיבות הרבה של מצלמות האבטחה בבניין, קיימת גם שאלת הפגיעה בפרטיות של מי מדיירי הבניין ובהתאם לכך, במקרים בהם מטרת התקנת מצלמות האבטחה בבניין לשם הגנה על רכוש וקניין משותף, הרי שניתן יהיה להתקין את מצלמות האבטחה בבניין ברוב רגיל (51%) של הדיירים.

 

מה המחיר של מצלמות אבטחה לבניין משותף?

המחיר של מצלמות אבטחה לבניין משותף מושפע מכמה גורמים שונים ובאופן כללי, ניתן לחלק אותו לשתי קטגוריות עיקריות:

מחיר המצלמות עצמן

כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים שונים של מצלמות אבטחה לבניין משותף, חלקן איכותיות יותר וחלקן קצת פחות, כאשר לכל מצלמה יש את יכולות הצילום והמאפיינים הספציפיים לה.

בהתאם לכך, ככל ומדובר במצלמה איכותית ומתקדמת יותר, הרי שמחירה יעלה בהתאם.

 

מחיר התקנה ושירות

בכדי להבטיח את תקינותן, ובמקרים מסוימים גם את קיום תקופת האחריות, הרי שחשוב ומומלץ יהיה להיעזר בשירותי התקנה מקצועיים.

מחירם של שירותי ההתקנה הללו נקבעים בהתאם לסוג חיבור המצלמה, תוואי השטח, כמות המצלמות ועוד.

 

היכן מתקינים מצלמות אבטחה לבניין?

את מצלמות האבטחה לבניין מתקינים לרוב באזור הכניסה לבניין ובטחים ציבוריים, כמו לובי, חניון, דלת הכניסה, תיבות דואר, חדר אשפה, חדר אופניים ועגלות וכל מקום בו נמצא רכוש משותף, העלול להיות חשוף לגניבה ו/או השחתה.

בכדי לנצל את מצלמות האבטחה באופן מיטבי, חשוב לתכנן מראש היכן בדיוק ימוקמו המצלמות, כאשר המטרה העיקרית היא לכסות שטחים נרחבים ככל האפשר.

באמצעות מיפוי השטחים הנדרשים למעקב, סיוע וליווי של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, ניתן יהיה לבחור את המיקום המדויק והמיטבי להתקנת מצלמות האבטחה לבניין.

 

סוגי מצלמות האבטחה לבניין

מצלמות אבטחה בכלל ומצלמות אבטחה לבניין בפרט, מגיעות במגוון סוגים, מאפיינים ומחירים ולפני שרוכשים את מצלמות האבטחה לבניין, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי שיסייע לנו להתאים את סוג המצלמות לצרכים והמטרות שלנו.

בין סוגי מצלמות האבטחה העיקריים והנפוצים שניתן למצוא כיום, נכללים:

מצלמות אנלוגיות

מצלמות אנלוגיות הן מצלמות המחוברות אל מכשיר הקלטה באמצעות חוט וכאשר מדובר בהתקנת מספר רב של מצלמות, הרחוקות אחת מהשנייה, הרי שמדובר בפרויקט יקר ומסורבל למדי.

 

מצלמות דיגיטליות

מצלמות אבטחה דיגיטליות הן מצלמות אבטחה מתקדמות ועלותן יקרה בכ – 20% – 30% בהשוואה למצלמות האנלוגיות.

המאפיין הבולט של מצלמות האבטחה הדיגיטליות הוא האפשרות למתוח כבל רשת אחד המקשר בין המצלמות, באופן ההופך את תהליך התקנת המצלמות לנוח ויעיל במיוחד.

 

מהן צורות מצלמות האבטחה לבניין?

מלבד המאפיינים והתכונות המבדילות בין מצלמות האבטחה השונות לבניין, הרי שניתן לראות כי קיים הבדל גם בצורות של מצלמות האבטחה לבניין, כאשר ניתן למצוא כיום שני צורות עיקריות למצלמות האבטחה לבניין: מצלמת צינור (בעלת צורה של גליל) ומצלמה כיפה (בעלת צורה מעוגלת), כאשר מקובל להתאים את צורת המצלמות לחלל בו מעוניינים להציב אותן.

 

היכן רוכשים מצלמות אבטחה לבניין משותף?

מצלמות אבטחה לבניין משותף רוכשים דרך חברה מקצועית ומנוסה בתחום, כך שנוכל להבטיח לעצמנו התאמה מיטבית לצרכים והמטרות שלנו ושאכן מדובר במצלמות איכותיות.

במידה ואתם מחפשים אחר מצלמות אבטחה לבניין משותף, אתם מוזמנים לפנות לחברת קליק מערכות אבטחה וליהנות משירות מקצועי וזמני אספקה מהירים.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים