הקמת נקודת אינטרנט

נקודת אינטרנט הינה שקע קטן, שאותו הנכם וודאי מכירים כחיבור טלפון, שנמצא ברוב במקומות בהם יש גישה לאינטרנט.

התפקיד של נקודת אינטרנט הינה לאפשר התחברות מהאינטרנט למכשירים שדורשים גישה לאינטרנט, כגון: מחשבים נייחים או ניידים ועוד.

לרוב, נהוג לחבר מכשירים טכנולוגיים, כגון: מחשב, באמצעות כבל רשת, אולם, כיום ישנן דרכים נוספות באמצעותן ניתן לבצע חיבור של מכשירים אלה לאינטרנט. 

נקודות רשת ותקשורת נדרשות למגוון שימושים, הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק, שכן, ברוב גדול של מוסדות מתנהלים כיום באמצעות גלישה באינטרנט. 

התקנה של נקודות אינטרנט נדרשת בכדי לאפשר חיבור לטלפון וכן לאינטרנט ולכן, מהווה חלק בלתי נפרד מחיבור של תשתית אינטרנט. 

קווי תקשורת תקינים הכרחית עבור פעילות רציפה של בית העסק או של כל מרחב בו הם ממוקמים ולפיכך, רוב המקומות  שתלויים בגלישה באינטרנט, למעשה לא יכולים לפעול ללא קווי תקשורת.

הקמה של נקודות אינטרנט מתבצעת בהתאם לצרכיו של הארגון, של בית העסק או של בית פרטי וכדאי להקים נקודות אינטרנט בכל האזורים בבית או בבית העסק בהם מתכננים להציב מחשב או מכשיר אחר, שדורש חיבור לאינטרנט. 

 

סוגים של חיבורי אינטרנט

כיום, ישנם כמה סוגים של חיבורי אינטרנט, באמצעותם ניתן לקבל גישה לאינטרנט וביניהם: 

תשתית אלחוטית – מאפשרת גלישת אינטרנט באופן אלחוטי. במסגרת התקנתה, נדרש לחבר מודם וכמו כן, גם להקים תשתית מתאימה.

נהוג לחבר תשתית אינטרנט אלחוטית במקומות גדולים, כגון, ארגונים ובתי עסק, אולם גם בבתים פרטיים. 

נקודת תקשורת טלפון – זו נקודת רשת של כמה טלפונים שפועלים במקום מסוים, כאשר כל טלפון מתחבר לקו אחר.  

נקודת רשת עבור מצלמות אבטחה.

נקודת רשת עבור מערכות ואבטחה, כגון: מערכות אזעקה.

 

חיבור קווי מול חיבור אלחוטי 

חיבור קווי לאינטרנט, כפי שמשתמע, הינו חיבור שמתבצע באמצעות כבל שמחובר לנתב האינטרנט. חיבור אלחוטי, לעומת זאת, לא דורש כבלים בכדי לאפשר גלישה באינטרנט, אלא החיבור מתבצע באמצעות WIFI.

ניכר, כי למרות שכיום, חיבור אלחוטי לאינטרנט מאפשר גלישה מהירה עבור המשתמשים, חיבור קווי נחשב ליציב ומהיר יותר, בשל יכולת ניצול רוחב פס גבוהה יותר של הכבל שמתחבר לרשת.

יחד עם זאת, במידה ויש לכם האטה או בעיות בגלישה באינטרנט האלחוטי, תוכלו למקם את נקודת הרשת קרוב יותר למחשב או לכל מכשיר שאתו הנכם מעוניינים לגלוש באינטרנט.

באופן זה, ניתן להקים כמה נקודות אינטרנט, בהתאם לכמות החדרים או המשרדים שבהם מעוניינים לבצע חיבור לאינטרנט. 

 

הקמת נקודות אינטרנט בבתי עסק ובבתים פרטיים 

בבתים פרטיים בד"כ מקימים נקודות רשת עבור חיבור לאינטרנט וכן, ישנם בתים בהם מוקמות נקודות רשת גם עבור חיבור למערכות אזעקה או למצלמות אבטחה.

בבתי עסק ובחקות גדולות, לרוב מוקדמות נקודות אינטרנט למגוון גדול יותר של שימושים, בהתאם לצרכי הארגון ולאמצעי הטכנולוגיה השושנים בהם נעשה שימוש. 

 

עבודת ההתקנה

התקנת נקודות אינטרנט דורשת מקצועיות והבנה של התחום ולפיכך, ישנה חשיבות לפנות לאיש מקצוע או לחברה מנוסה שיכולה להעניק עבורכם שירות מקצועי. 

לרוב, בעל מקצוע מגיע למקום בו מתכננים להקים נקודות אינטרנט ובוחן אותו, בכדי לוודא אם ישנן תשתיות מתאימות להקמה של נקודות תקשורת ואילו נקודות אינטרנט יש להתקין. 

ביצוע הקמת נקודות האינטרנט כולל העברה של כבלים ושל חיבורי נקודות רלוונטיים, כאשר המטרה הינה לבצע את העברת החיבורים באופן בטיחותי ותקין ככל האפשר. 

 

הקמת נקודת אינטרנט מתאימה 

בהתאם לשימושים שלכם במכשירים טכנולוגיים, שדורשים גישה לאינטרנט, כך תוכלו להחליט איזו נקודות אינטרנט להקים בביתכם או בבית העסק שלכם.

מלבד זאת, יש לקחת בחשבון גם את סוג התשתית בסביבת הבית או בית העסק שלכם, בכדי לדעת איזו נקודת אינטרנט להקים. 

חברה שעוסקת בתחום הקמת נקודות אינטרנט תוכל לתת לכם ייעוץ בתחום, להגיע אליכם ולהחליט אילו נקודות רשת נדרשות עבורכם, בכדי להתחבר לאינטרנט. 

 

כמה עולה הקמת נקודת אינטרנט?

בנושא עלויות הקמה של נקודות אינטרנט, ניתן לומר כי העלות הממוצעת להקמת נקודה אחת נע בין  450 ₪ – 350 ₪.

יחד עם זאת, לרוב, מוענקת ללקוחות הנחה כללית עבור הקמה של נקודות אינטרנט, כשמדובר בהקמה של יותר מנקודה אחת.  

 

לסיכום

הקמת נקודות אינטרנט נדרשת עבור התחברות לאינטרנט ויש לבצעה באופן מקצועי ונכון, בכדי לאפשר גלישה תקינה באינטרנט ולמנוע תקלות.

חברת קליק מערכות אבטחה מציעה לכם שירות בתחום הקמת נקודות אינטרנט במחירים אטרקטיביים.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להקמת נקודת אינטרנט השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים