קודן לדלת ללא חשמל

התקנה של קודנים בדלתות ובשערים נעשתה פופולארית, בזכות התפתחות הטכנולוגיה וניתן לראות יותר ויותר אנשים שפונים לפתרון התקנת קודן למטרת מיגון ואבטחה של בתיהם או של בתי העסק שלהם. 

התקנה של קודן לדלת מאפשר מעקב ופיקוח על המתרחש בכניסה לבית, לבית העסק או למבנים באופן כללי ובאופן זה, מגבירה את הביטחון וההגנה של שלכם, בנוגע לטריטוריה בה הנכם חיים או עובדים וכיו"ב.

כיום, מיוצרים מגוון של קודנים, חלקם סטנדרטים וחלקם משוכללים יותר ומבין הקודנים שניתן למצוא הוא קודן לדלת ללא חשמל.

ניתן לומר, כי לא מעט אנשים מעדיפים לוותר על שיטת הנעילה המוכרת והישנה, באמצעות מפתח ועוברים לשימוש בקודן לדלת במקום זאת. 

 

התקנת קודן ללא חשמל – אילו יתרונות תמצאו בכך? 

התקנת קודן לדלת יכולה להקנות לכם תחושה של בטחון, שכן, באמצעות קודן, תוכלו למנוע כניסה של פורצים לביתכם, או לבית העסק שלכם ובאופן זה, לשמור גם  על ציוד יקר שברשותכם וגם על עצמכם. 

קודן ללא חשמל שימושי מאוד כיום וזאת בעיקר הודות לכמה יתרונות שניתן למצוא בו וביניהם: 

ראשית, התקנה של קודן ללא חשמל איננה דורשת הכנת תשתית חשמל, כך שפעולה זו נחשבת לקלה יחסית ויכולה לחסוך מכם הוצאות של הכנת תשתית.

קודן ללא חשמל מאפשר לכל אחד להחליף את מנעול הדלת הסטנדרטי בקודן, מבלי לבצע פעולות מורכבות או לשלם עלות כספית גבוהה מידי.

בנוסף לכך, קודן ללא חשמל הוא חזק ועמיד בפני נזקי מזג אוויר, כך שאינו נשחק כל כך מהר.

דבר נוסף וחשוב הינו העובדה שקודן ללא חשמל יכול לעבוד גם במידה ותתרחש הפסקת חשמל ובאופן זה, הפיקוח והשמירה שלכם באמצעות השימוש בו, למעשה יעילה יותר. 

 

פרקטיות עבור מגוון של דלתות 

מעבר ליתרונות המפורטים, שניתן לייחס לקודן ללא חשמל, ניכר כי ישנו יתרון מרכזי נוסף והינו האפשרות להתקין קודן ללא חשמל במגוון רחב של דלתות ולמעשה, כמעט בכל סוג דלת.

קודן ללא חשמל ניתן להתקנה בדלתות עץ או אלומיניום וכן, הוא מתאים הן לדלתות של בניינים ושל בתים פרטיים והן לדלתות של בנייני משרדים וכיו"ב. 

 

התקנת קודן לדלת על ידי איש מקצוע 

התקנה של קודן לדלת דורשת היכרות עם התחום, שכן מדובר במשימה הדורשת מקצועיות ולרוב גם התעסקות עם חשמל.

יש לציין, כי גם אם תחליטו להתקין קודן לדלת ללא חשמל, אזי חשוב להקפיד על התקנה נכונה של קודן לדלת, בכדי לוודא כי יופעל הוא באופן תקין וללא תקלות.

מסיבה זו, ההמלצה הינה לפנות לאיש מקצוע מנוסה בתחום, שיוכל להציע לכם קודן לדלת מתאים עבורכם וכן, לבצע עבורכם עבודת התקנה טובה.

 

כמה עולה התקנת קודן לדלת?

מחירי התקנת קודן ללא חשמל עשויים להשתנות בהתאם לאיכות הקודן ולרכיבים שכלולים בו. ניתן לומר, כי העלויות עבור התקנת קודן ללא חשמל עשויות לנוע בטווח שבין 250 ₪ – 900 ₪,  אולם, ייתכנו עלויות גבוהות יותר כשמדובר בהתקנה של קודן משוכלל מאוד. 

 

התקנת קודן לדלת – על מה חשוב להקפיד? 

במידה והחלטתם להתקין קודן לדלת, ההמלצה הינה לפנות תחילה לבעל מקצוע מנוסה בתחום, שיוכל לכוון אתכם בבחירה נכונה של קודן לדלת שלכם.

במסגרת בחירתכם בקודן לדלת, כדאי לקחת בחשבון גם את נושא התקציב שיש לכם למטרה זו.

יחד עם זאת, מומלץ שלא לוותר על קודן שמתאים מאוד לדלת שלכם אך מחירו מעל תקציבכם, שכן, קודן לדלת נשאר עמכם לתקופה ארוכה ולכן, שווה להתאמץ להשקיע ברכישתו, גם אם מחירו מעט יקר.

קודן איכותי יחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר שונים וגם יהיה פונקציונאלי יותר בהתאם למטרותיכם. 

 

לסיכום 

התקנת קודן לדלת מיועדת להגברת ההגנה והפיקוח בבתים פרטיים ובמבנים שונים והיא מהוו כיום אמצעי אבטחה נפוץ.

שימוש בקודן בדלת מאפשר לכם שליטה לגבי הנכנסים פנימה ובאופן זה, לשמור על עצמכם ולאבטח את הטריטוריה שלכם.

סוגי הקודנים הנמכרים כיום כולל  קודן ללא חשמל, מוצר שימושי במיוחד, בשל היתרונות והשכלולים שניתן למצוא בו. ניכר כי קודן לדלת ללא חשמל נחשב למוצר מבוקש כיום.  

קליק מערכות אבטחה מתמחה בתחום קודנים במגוון סוגים ומציעה עבורכם שירות בתחום התקנת קודן לדלת, תמורת מחירים אטרקטיביים מאוד.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר לקודן לדלת ללא חשמל השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים