אינטרקום לשער כניסה

אחת ממערכות המיגון לבתים פרטיים היא אינטרקום לשער כניסה. כמובן שישנם מיגונים נוספים כמו מערכות אזעקה, קודנים, מצלמות וכיוצא בזה, אך כשמדובר בביטחון שלכם אל תוותרו על מערכת אינטרקום לשער הכניסה. המאמר יפרט את יתרונותיו של האינטרקום והחשיבות שלו בבתים פרטיים.

 

סוגי אינטרקום לשער כניסה

אינטרקום לשער כניסה הוא מערכת של טלוויזיה במעגל סגור המאפשרת לכם לראות מי עומד בשער הכניסה ולתקשר איתו דרך שפופרת או לחיצת כפתור.

מאחר והמערכת פנימית ניתן לוודא שלא מגיעים לביתכם פורצים ואנשים לא קרויים, לשמור על הפרטיות שלכם ולקבל הגנה מלאה.

בעבר היו משתמשים באינטרקום עם שפופרת שיש לו פנל חיצוני עליו היו לוחצים כדי לתקשר עם הדיירים בבית. הדיירים קיבלו צלצול בפנל הפנימי ובאמצעות מיקרופון המחובר לאינטרקום עונים למצלצל.

כדי להכניס את האורח היו לוחצים על לחצן פתיחת הדלת. כיום באינטרקום מסוג זה ניתן להתקין קודן על מנת שהדיירים לא יצטרכו להיכנס לבניין באמצעות מפתח.

יחד עם זאת, הסוג הפופולרי ביותר כיום הוא אינטרקום שיש לו מצלמה וקודן.

מערכת אינטרקום זו מותקנת באמצעות פנל מקשים, מצלמה ועינית בשער הכניסה ומסך של 7 אינץ' או יותר המותקן בתוך הבית שמקבל את הנתונים מהמצלמה ולצדו לחצן פתיחה.

בצורה כזו ניתן לראות מי מגיע לבית ולסנן אורחים לא קרויים.

 

היתרונות של אינטרקום לשער כניסה

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת מערכות האינטרקום לשער הכניסה משתכללות. למשל, כיום ניתן למצוא אינטרקום המחובר למכשיר הנייד.

אפשרות זו מהווה יתרון כאשר אתם מחוץ לבית ורוצים לבדוק מה קורה בתוך הבית גם אם אתם נמצאים הרחק ממנו. כלומר, ניתן לבצע מעקב ולקבל מידע באמצעות המצלמה.

יתרון נוסף הוא שאין צורך לקום מהספה על מנת לפתוח לאורחים את השער. ניתן בלחיצה קלה וללא מאמץ להכניס את האורחים לתוך הבית.

על מנת לתפעל את המערכת יש צורך באינטרנט. בנוסף יש להוריד אפליקציה ייעודית כדי להתחבר לרשת האינטרקום.

החיסרון במערכת זו הוא שלעיתים יכולים להיות שיבושים באינטרנט ובמיוחד שיש מרחק רב בין הראוטר בבית למצלמה.

היתרון הוא שאין צורך בהתקנת שפופרת, קודן או מסך מאחר והכל מחובר למכשיר הטלפון הנייד. יתרה מכך, הורים לילדים יכולים לפקוח עין מרחוק כשהם לא בבית.

 

מה משפיע על מחיר אינטרקום לשער כניסה?

הפרמטר המשמעותי ביותר שמשפיע על מחיר אינטרקום לשער כניסה הוא שם היצרן. ככל שמדובר ביצרן פופולרי ובעל מוניטין כך המחיר יהיה גבוה יותר.

למרות זאת ישנן חברות איכותיות בדומה לקליק מערכות אבטחה שהמחירים שלהם סבירים ושפויים. פרמטר נוסף הוא הצורך בהתקנת תשתית תקשורת.

  אם החלטתם להתקין פנל חיצוני ופנימי עם מצלמה וקודן, תצטרכו חיבור לחשמל בשני הפאנלים. ככל שעבודת התשתית תהיה מורכבת יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר.

גם הסתרת הכבלים בתעלה הצמודה לקירות תעלה כסף מאחר ויש לחצוב אותה. בנוסף, תוספות שונות במערכת האינטרקום יעלו את המחיר.

 

תוספות למערכת אינטרקום

כשמדובר על תוספות למערכת אינטרקום האפשרויות מגוונות. ישנן מערכות חכמות בהן ניתן לשמור הקלטות של אנשים שהגיעו לבית כשלא שהיתם בו או חיישנים המזהים טביעות אצבע.

בנוסף, ניתן להתקין מנעול חשמלי או מנעול שהבסיס שלו הוא אלקטרו מגנט בהתאם לסוג השער. אופציה נוספת היא תוספת של חיישן קרבה בדומה לזה שעושים בו שימוש בחדרי הכושר.

תוספת זו יעילה כאשר גרים בבית קשישים וילדים שלא זוכרים את מספר הקוד לפתיחת השער באמצעות קודן.

גם מבחינה אסתטית התקנת הפאנלים היא שונה בהתאם לצרכים שלכם. היא יכולה להיות בתוך קופסא או בצורת התקנה שקועה.

לפיכך, לפני שרוכשים מערכת אינטרקום לשער כניסה רצוי להחליט מהו התקציב שלכם ובהתאם לבחור את סוג האינטרקום הרצוי והתוספות השונות.

 

איך בוחרים בחברת אינטרקום אמינה?

ישנן לא מעט חברות שמוכרות מערכות אינטרקום מסוגים שונים באיכויות ומחירים שונים.

על מנת למצוא את החברה האמינה ביותר שמעניקה אחריות על המכשור שלה ומוכרת מוצר עם חיים ארוכים, יש לבצע סקירה ברשת, להשוות מחירים ולעשות שיעורי בית לאחר הגדרת הצרכים והתקציב שלכם.

מן הסתם תגיעו למסקנה – להתקשר אל חברת קליק מערכות אבטחה, הנחשבת לחברה מקצועית בעלת מוניטין עם הצלחות מוכחות.

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר לאינטרקום לשער כניסה השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים