התקנת מצלמות אבטחה דמה

עצם נוכחותן של מצלמות האבטחה כבר מצליח להגביר את תחושת הביטחון והמוגנות של המבקרים באתר מסוים.

בהתאם לכך, ישנם אנשים הבוחרים לחסוך עלויות ולהשתמש במצלמות אבטחה דמה.

אך מלבד החיסכון, האם באמת מדובר בפתרון אבטחה משתלם?

 

מצלמות אבטחה וההרתעה שהן יוצרות

תחושת הביטחון והמוגנות שלנו הכרחית לשמירה על שגרת חיים נורמטיבית, כאשר אחת הדרכים הנפוצות והפופולאריות להבטיח את תחושת הביטחון, היא באמצעות מצלמות אבטחה.

מלבד אפשרויות הצילום, המאפשרות לנו מעקב שוטף אחר הנעשה באתר המצולם, הרי שעצם קיומן של מצלמות האבטחה ונוכחותן בשטח, יוצרים את ההרתעה המבוקשת מול אותם גורמים זדוניים, אשר יחשבו פעמיים לפני שיבצעו אה מה שתכננו.

 

הרעיון העומד מאחורי מצלמות אבטחה דמה

חשיבותן של התקנת מצלמות אבטחה אינה מוטלת בספק וכל אחד מאיתנו היה מעוניין לרשת את הסביבה הקרובה אליו במצלמות אבטחה מתקדמות ומשוכללות.

בפועל, התקנת מצלמות אבטחה כרוכה בהוצאה מכובדת למדי, כך שלא מעט אנשים חושבים פעמיים לפני שהם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה מתקדמות ומשוכללות.

לאור זאת, ובהתבסס על עצם העובדה כי די בנוכחותן של מצלמות האבטחה בכדי ליצור הרתעה מסוימת, אנשים רבים התחילו לעשות שימוש במצלמות אבטחה דמה, המספקות מעין פתרון ביניים המשלב חיסכון ואבטחה בדמות הרתעה.

 

מהן מצלמות אבטחה דמה?

מצלמות אבטחה דמה הן מצלמות הנראות בדיוק כמו מצלמות האבטחה המתקדמות והמשוכללות הקיימות בשוק, רק שההבדל היחיד והמהותי הוא, שמצלמות אלו אינן מצלמות, אלא רק יוצרות רושם של מצלמות אבטחה.

בהתאם לכך, מחירן של מצלמות אלו הוא נמוך במיוחד ולרוב, נע סביב עשרות שקלים למצלמת אבטחה דמה, דבר התורם לפופולאריות הרבה שלהן.

אך כפי שניתן להבין, מדובר בגורם הרתעה בלבד ובפתרון ביניים, אשר אינו נותן שום ערך מעשי.

 

מצלמות דמה – תכונות ומאפיינים

הפופולאריות הרבה של מצלמות הדמה, הביאה לכך שניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה דמה, בעלות תכונות ומאפיינים שונים ומגוונים, דוגמת:

אור אדום מהבהב

אור אדום מהבהב נותן רושם כי אכן מדובר במצלמת אבטחה אמיתית, בה קיים לרוב אור אינפרא – אדום.

בחלק מהמצלמות ניתן יהיה למצוא טעינה מבוססת אנרגיה סולארית, מה שיחסוך מכם את הצורך בהחלפת סוללות.

חיישני תנועה

במצלמות אבטחה דמה מתקדמות קיים חיישן תנועה, הגורם למצלמה לזוז אל עבר הגורם הנמצא בתזוזה.

תנועה זו של המצלמה יוצרת רושם משכנע בהחלט כי אכן מדובר במצלמת אבטחה אמיתית.

תאורת לילה

מצלמות דמה בעלות תאורת לילה, מסייעות לשמור על גורם ההרתעה גם בשעות החושך.

אזעקה

מצלמות דמה המשלבות אזעקה, יכולות ליצור רושם אמיתית ומרתיע כמו של מצלמת אבטחה אמיתית ואף לסייע באבטחת הבית כשהן מעירות את בני הבית.

 

מצלמות אבטחה דמה – למי הן מתאימות?

מצלמות אבטחה דמה הן פתרון ביניים כנגד גנבים ופורצים ויכולות להתאים למקרים בהם אתם מעוניינים לשלב כמה מצלמות נוספות במערך מצלמות האבטחה האמיתיות שקיימות לכם או במקרים בהם אתם מעוניינים רק ליצור גורם הרתעה ולחסוך כסף.

במקרים בהם קיים ציוד יקר ערך וכן במקרים המועדים לפריצות וגניבות, הרי שמומלץ יהיה להשקיע את סכומי הכסף הנדרשים בכדי להבטיח לעצמכם ראש שקט והגנה מיטבית, עם מערכת מצלמות אבטחה פועלות ואמיתיות.

 

היכן מומלץ למקם מצלמות אבטחה דמה?

בכדי להשיג את האפקט המיטבי ממצלמות האבטחה, מומלץ למקם אותן במיקום גלוי ובולט, כך שכל מי שייכנס לאתר יבחין במצלמות הללו ויחשוב פעמיים לפני שיחליט להיכנס ללא רשות. בהתאם לכך, מומלץ להציב את מצלמות האבטחה בנקודות הכניסה והיציאה מהשטח המיועד, באופן שייצור הרתעה מרבית.

 

התקנת מצלמות אבטחה דמה – כמה זה עולה?

כפי שהזכרנו, העלויות של מצלמות האבטחה עצמן יכולות להסתכם בכמה עשרות שקלים, כאשר ניתן לפנות אל חברות מקצועיות ומנוסות בתחום ולבקש מהן לרכוש מצלמות מקולקלות, שייראו בדיוק כמו מצלמות אבטחה אמיתיות.

לעניין התקנת מצלמות האבטחה עצמן, היות ולא נדרש לחבר אותן אל מערכות הקלטה ובאמצעות כבלים וחיבורים מיוחדים, הרי שבמרבית המקרים ניתן יהיה להתקין אותן באופן עצמאי או בעזרת הנדימן.

 

קליק מערכות אבטחה – אצלנו תמצאו את פתרונות האבטחה המתקדמים ביותר

בין אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה אמיתיות ובין אם מצלמות אבטחה דמה, אצל חברת קליק מערכות אבטחה תוכלו למצוא את כל פתרונות האבטחה המתקדמים והיעילים ביותר. אז למה אתם מחכים?

אז מה היה לנו עד עכשיו
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה דמה השאירו פרטים או חייגו עכשיו
קליק מערכות אבטחה

קליק מערכות אבטחה מעניקה שירות ויחס אישי לכל לקוחותיה. אנו נותנים שירות במגוון רחב של מערכות לבית, למשרד, לחנויות ולתעשייה.

שירותים נוספים